Sofie Jansson :D

Direktlänk till inlägg 7 november 2016

~ snart ett halvårsen

Av sofie jansson - 7 november 2016 13:45

Hej på er! Såg nu att det var ett halvårsen (ish) jag skrev ett inlägg. Glömmer typ bort att jag brukar skriva här. Inte för att det är någon som läser men jag tycker det är ganska skönt att ha en blogg som man kan skriva av sig på. Har gjort lite saker sen sist jag skrev, trorja haha. Men jag tänkte inte skriva så mycket i detta inlägg utan tänkte lägga upp lite bilder som jag har gjort under denna tid som jag inte har varit aktiv. 

 


Den 28/8 firade vi 4 åår. vi gjorde dock inget speciellt. 

 

3/9 var jag och Emma i falun på Granny goes street

1/10 var jag, Emma, Johan och Anton till Ludvika på bilträff. 

  

10/9 var jag och Emma på hoforsfest 

    

Här var jag, Johan och Emma ute med foolk

 

Jag och Johan var till valbo och jag blev käär i dessa småttingar




 

19/10 var jag, pappa, Mervi och Samuel på pinchos!

 

20/10 var jag och min klass till stockholm till Mall of scandinavia 

 

13/10 var jag och Stefan på Brynäs-Leksand

 

20/10 var jag och min klass med på tv-inspelningen av Hellenius hörna

 

28/10 var jag och Emma på halloween fest och vi var The Pink Ladies

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie jansson - 14 augusti 2016 19:42

Hejj på er! Hoppas ni har haft ett bra sommarlov? Jag har haft ett skitroligt lov! Även fast jag inte har gjort så mycket än att jobba... men fick ju lite nya vänner iaf. Om 3 dagar börjar skolan igen, är så otaggad.. Kom ju hem förra helgen på lörda...

Av sofie jansson - 18 juli 2016 19:21

Hej på er! Hoppas ni har det bra?? Igår hade jag fett roligt iaf även fast jag jobbade. Jag började kl 12 på sommarlandet, sen på kvällen jobbade jag på restaurangen på campingen, slutade vid 9 och då kom Emma dit. Så vi blev kvar där till typ 10. Vi...

Av sofie jansson - 15 juli 2016 13:13

Hej på er! Hoppas ni har det bra?? Jag har det iaf jäkligt gött just nu.  Idag är det fredag, den 15 juli. Jag fyller år om två dagar!! Ska dock inte göra nånting speciellt, ska jobba...  Vet inte om jag är så taggad på att fylla år heller. Efter...

Av sofie jansson - 3 juli 2016 20:16

Hellu på er! Har ni de gött? Det har jag iaf lite halvt sådär.  Började jobba idag, var sjukt stressigt men ändåså roligt. Så det va najs. Har dock varit väldigt känslig när jag kom hem, men det gick typ över.  I torsdags så var jag och Emma på p...

Av sofie jansson - 11 juni 2016 00:46

Hej på er! Igår hade jag skolavslutning och det var så onödigt att åka in på, menmen.. Har iaf sommarlov nuu. Fast det känns verkligen inte som det. Igår kväll så åkte jag, emma och Michis till Hedåsen åh hade så jäävla kul. Dock slutade inte kvällen...

Presentation


hej, de här är min dåliga blogg som du får läsa på egen hand. tvingar ingen, haha. den suger, så nu har jag varnat er.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards