Sofie Jansson :D

Alla inlägg under september 2015

Av sofie jansson - 9 september 2015 18:09

Hejsan mina läsare (om jag ens har några??)

Som ni ser så har jag typ inte bloggat på typ ett år. Sorry for that..

Ja det har hänt jävligt mycket i mitt liv, trorja.. haha

Men jag har gått på gymnasiet i snart 4 veckor.. helt sjukt!!

Har fått nya vänner och några bra lärare. Har 2 favoritlärare än så länge.


Idag på idrotten så sprang vi 2 km (2 km!!!!)

Ja jag va med och sprang, även fast jag ej vela okok.

Haha jag och Hanna gick typ hela vägen hihi oops..

Sen efter det hade vi matte, och vi har världens tråkigaste människa i matten.

Fyfan typ hela klassen hatar henne haha


Fick sluta halv 4 idag, skulle egentligen sluta 4, men våran lärare va snäll för engång skull..

Så jag, Alex och Gustav missade halv bussen så vi satt och snacka lite om allt möjligt innan prick bussen kom. myspys

Så kom hem typ vid 5 så då tog jag en matlåda med spagetti och köttfärsås. gott som fan var det.


Vill ni veta vad som händer om en vecka eller???

Ska äntligen få ta hål i naveln!!!!

Är typ cpglad hihi


Okej jag skojjade bara om att det hade hänt mycket i mitt liv nu.

de har inte hänt ett skit, förutom nudå elr om en vecka :D


Har ej nå mer att skriva just nu, men ska försöka blogga mer.

Men vi hörs pusshej


Presentation


hej, de här är min dåliga blogg som du får läsa på egen hand. tvingar ingen, haha. den suger, så nu har jag varnat er.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards