Sofie Jansson :D

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2016

~ otaggad och så mycket ångest

Av sofie jansson - 14 augusti 2016 19:42

Hejj på er! Hoppas ni har haft ett bra sommarlov? Jag har haft ett skitroligt lov! Även fast jag inte har gjort så mycket än att jobba... men fick ju lite nya vänner iaf. Om 3 dagar börjar skolan igen, är så otaggad.. Kom ju hem förra helgen på lördagen så när jag kom hem så var de ingen här hemma, för dom va i stugan så då åkte jag och Johan dit och överaskade dom. Sen efter åkte vi hem och myste bara trorja, kommer inte ihåg hahahha.. Men på söndagen så åkte jag och Johan till Årsuna badplats och myste lite. Badade dock inte, var för kallt. Sen efter de så åkte vi och överaskade Stefan och Alex!! Deras katt har ju fått kattungar, så nu har både jag och Johan blivit kär i en... ska försöka göra så att den kan flytta  med oss hem... efter de så åkte vi hem. 

Måndag åkte jag dit igen med mamma, vi köpte med oss fika och åkte dit. Åkte med Johan hem eftersom han slutade 4. I onsdags så var jag på bio med Alex, Johan och Rebecka. Vi såg Lights Out. Så jävla bra!! 

OCH JAG VAR PÅ SAMMA BIO SOM CALLE JÄRNKROK OCH ELIAS LINDHOLM!!! så fangirlade lite då, hihi. I fredags så var jag på inflyttningsfest, men var inte så taggad på att dricka så tog de lungt, för hade sovit max 4 timmar den natten.. Kvällen slutade väl inte så roligt, för polisen kom och kastade ut alla, vi var väl tydligen lite högljuda. i lördags (igår) så åkte jag och Johan till Arlanda och hämtade Marie. Sen efter de åkte vi hem till Johans mormor och morfar, sen åkte vi 2 till sandviken och åt på Monroes och sen hälsade på Stefan och Alex! Och då blev Johan kär i den kattbebisen jag hade fastnat för innan, hon är ju så sööööt. Ska lägga in lite bilder så ni får se!

 

 

 

     

       

Tänkte göra ett inlägg med bilder från hela sommaren, skulle de vara najs??

 

Pusshej

 

 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie jansson - 7 november 2016 13:45

Hej på er! Såg nu att det var ett halvårsen (ish) jag skrev ett inlägg. Glömmer typ bort att jag brukar skriva här. Inte för att det är någon som läser men jag tycker det är ganska skönt att ha en blogg som man kan skriva av sig på. Har gjort lite sa...

Av sofie jansson - 18 juli 2016 19:21

Hej på er! Hoppas ni har det bra?? Igår hade jag fett roligt iaf även fast jag jobbade. Jag började kl 12 på sommarlandet, sen på kvällen jobbade jag på restaurangen på campingen, slutade vid 9 och då kom Emma dit. Så vi blev kvar där till typ 10. Vi...

Av sofie jansson - 15 juli 2016 13:13

Hej på er! Hoppas ni har det bra?? Jag har det iaf jäkligt gött just nu.  Idag är det fredag, den 15 juli. Jag fyller år om två dagar!! Ska dock inte göra nånting speciellt, ska jobba...  Vet inte om jag är så taggad på att fylla år heller. Efter...

Av sofie jansson - 3 juli 2016 20:16

Hellu på er! Har ni de gött? Det har jag iaf lite halvt sådär.  Började jobba idag, var sjukt stressigt men ändåså roligt. Så det va najs. Har dock varit väldigt känslig när jag kom hem, men det gick typ över.  I torsdags så var jag och Emma på p...

Av sofie jansson - 11 juni 2016 00:46

Hej på er! Igår hade jag skolavslutning och det var så onödigt att åka in på, menmen.. Har iaf sommarlov nuu. Fast det känns verkligen inte som det. Igår kväll så åkte jag, emma och Michis till Hedåsen åh hade så jäävla kul. Dock slutade inte kvällen...

Presentation


hej, de här är min dåliga blogg som du får läsa på egen hand. tvingar ingen, haha. den suger, så nu har jag varnat er.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards