Sofie Jansson :D

Alla inlägg under oktober 2014

Av sofie jansson - 26 oktober 2014 18:54

Hej alla männsikor! 

Hoppas ni har de bra! 

Jag har de jävligt bra iallafall. 

 

Som rubriken säger så har jag höstlov! 

Det är så otroligt skönt och slippa skolan i 1 vecka!

Fast jag slipper skolan i 2 veckor ;)

För veckan efter lovet så har jag prao:)

Ska praoa på Ica här i hofors:)

 

Och nu till det hemska. 

Jag har inte gymmat på en hel vecka.

För min förkylning försvann och sen kom den tillbaka igen:(

Men ska nog träna imorgon! 

 

Ja imorgon så ska jag åka och fika med pappa vid 12-tiden.

Ska bli mysigt! 

Sen efter ska jag nog gymma med Fredrika:) 

 

Igår så hade pappa fixat ett Halloweenparty hemma hos sig. 

Åh de var så kul!! 

De var: Pappa, Cissi, Emma, Anton, Hanna, Sanna, Johanna, Niklas, Marcus, Petter, Albin, Gabriel, Gun och Jag! 

Det måste verkligen göras om!! Hade så kul! 

Fick ju mycket skratt under den kvällen iallafall, haha. 

Tänkte slänga in lite bilder, blev inte så många men ändå:)

 

Sen efter så skjutsade pappa hem mig till Johan, så jag sov där!

Jadu imorse så vaknade vi vid 6 och var jäkligt pigga :l

Aja, Johan satte sig och spela tv-spel och jag försökte somna om.. 

Men det gick inte..haha

Så jag har varit vaken sen kl 6 och är skittrött nu haha x)

 

Har inte så mycket mer att skriva just nu :/ 

Men vi hörs väl! 

Pusshej   

Bilder från lördagen, bästa familjen!

Av sofie jansson - 5 oktober 2014 17:28

Hejsan! 

Hoppas att ni har haft det bra eller har det bra!:)

Jag har iallafall haft de så sjukt bra i helgen! 

Tänkte berätta om den lite snabbt! 

 

Fredag: Var med Moa, Fredrika och Osckar och vi var ute i skogen och grillade.

Vi drack väl lite åh, haha. Vi hade sjukt kul iallafall. 

Sen gick vi hem till mig, och spelade de nå kortspel och om man förlorade fick man dricka ;)

Vi gick och la oss skittidigt, vi blev så jävla trötta. Vi vaknade dock 07.40 -.- 

Men det var fortfarande kul!! 

Och de måste vi göra om! 

Tänkte slänga in lite bilder från fredagen ååh! 

 

Lördag: Åkte hem till pappa och hade släktträff typ! 

Vi åt grillat, pratade och skrattade! 

Hade så otroligt roligt! 

Sen när alla åkte hem så gick jag och la mig i vardagsrummet med Ronja:)

Går inte och sova i mitt rum just nu, för jag har rum i källarn och de är iskallt där nere.. 

 

Söndag (idag): Pappa väckte mig vid 10, och då åkte vi till Storvik på loppis.. 

Fanns ingenting där, så vi åkte hem. 

Sen gick vi på marknad i Torsåker:) 

Sen åkte vi hem och åt mat. 

Vid 3 åkte vi till stallet för Albin skulle rida! :)

 

Och nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik! 

Vill att Johan ska komma hem nuu, saknar han så mycket:(

När han kommer till Hofors så ska jag hem till honom, 

så ska vi ha myskväll! 

Med mat, godis och massage:)

 

 

 

Bilderna är väl inte så jättebra, men hade ju kul iallafall ;)

 

Pusshej

Av sofie jansson - 2 oktober 2014 18:38

Hejsan! 

Det här har varit en helt vanlig vecka. 

Och imorgon har jag NO-prov, kan seriöst ingenting:)

Sen på måndag har jag matte-prov:) 

 

Jag ska börja gymma nu åh, ska bli lite biff;)

Sen hoppas jag att badmintonen börjar igen, saknar den som fan!

Saknar vårat lilla gäng:( 

 

Och nu till det roliga!

Ni vill säkert veta varför jag är så taggad?! 

Jo, för att imorgon så ska jag, Moa, Fredrika och Osckar supaaa! 

Ska bli så jävla najs, är sjukt taggad!

Vi ska typ va vid en skog och grilla och bara chilla! 

Sen på lördag ska jag på middag med min släkt.. 

Kommer ju fan må pissdåligt, opsii. 

Nä men det kommer bli kul! 

 

Och vad har jag gjort idag då? 

Först gick jag i skolan, sen gick jag och Fredrika och våldgästade Moa, hehe.

Eller först gick vi och handlade rulltårta och kakor. 

Så gick vi hem till henne och tjockade oss! 

 

Ja de är nog allt jag vill säga. 

Men vi höörs! 

Pusshej

Presentation


hej, de här är min dåliga blogg som du får läsa på egen hand. tvingar ingen, haha. den suger, så nu har jag varnat er.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards