Sofie Jansson :D

Alla inlägg under januari 2014

Av sofie jansson - 29 januari 2014 19:58

Hej, hur mår ni? Hoppas ni mår bra! Idag har jag bara varit hemma och slappat.. Igår så firade jag och johan 17 månader, bästa han?
Imorgon händer det väl inte så mycket, ska nog träna.
I helgen ska jag va med Johan och kanske med Julia och Gustaf:)
Just nu ligger jag och kollar på film och bara myser med mig själv..
Haha hejdååå

Av sofie jansson - 7 januari 2014 18:15

Hej, idag är de den 7 januari 2014. imon börjar jag skolan.. vill inte.. 

haha igår sov jag med fredrika, julia och tove. vi dygnade, japp de gjorde vi..

vet att de inte va så smart men who cares?

kanske ska berätta lite vad som har hänt under jullovet. 

vi kan börja vid julafton.. 

somsagt, firade jul hemma hos mormor och morfar med mamma, angelika, jessica, linus, anders, annelie:) 

vi åt mat och kollade på kalle anka, sen öppnade vi julklappar..

fick: en samsuns s4, 2 kuddar, ett påslakan, godis, pengar :) 

sen på kvällen åkte jag hem till linda och firade med dom :) 

sen på juldagen åkte jag hem till pappa och firade jul där:) 

där fick jag: presentkort, body lotion, en t-shirt, godis, ett armband :) 

sen går vi vidare till nyår! 

somsagt, jag firade nyår med johan och hans pappa :) 

vi åt mat, smällde raketer, drack champagne och pussades. 

hihi, fick min första nyårs-kyss :D 

den 2 januari var jag och johan på bio här i hofors :) 

vi såg ''hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann'' fett bra :)

den 3 januari var jag och johan på bio igen fast i gävle :) 

vi såg ''hobbit del 2'' fett bra :) 

sen har de nog inte hänt så mycket mer haha :p

ska snart gå och ut och få lite frisk luft.. haha :p 

HEJDÅ PUUSS

Presentation


hej, de här är min dåliga blogg som du får läsa på egen hand. tvingar ingen, haha. den suger, så nu har jag varnat er.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards