Sofie Jansson :D

Alla inlägg under december 2014

Av sofie jansson - 31 december 2014 22:24

Hej!

Idag är det nyårsafton, helt sjukt!! 

Känns som att 2014 nyss började ju haha! 

De här året har haft sina bra och dåliga stunder. 

Tänkte göra göra ett collage med lite bilder som hände under detta år! 

Har tyvärr inget roligt att berätta :( 

Eller kanske.. Har iallafall bestämt mig nu med gymnasiet! 

Ska gå på Handel i Sandviken! 

Så nu i februari så ska man ''testsöka.'' 

Sen typ i sommar ska man söka på riktigt! 

Ska bli spännande att gå där och få ny vänner hoppas man väl. 

 

  

Dom bästa stunderna under 2014! 

Gott Nytt År på er alla! 

Pusshej :)

Av sofie jansson - 21 december 2014 18:34

Hej alla vänner och ovänner! Nu har jag tagit jullov och det var jävligt behövligt! Igår var jag på släktträff med pappas sida. Åkte dit vid 9 och åkte därifrån vid 9 på kvällen! Hade så roligt!! Vi spelade spel, åt mat & umgicks! Slänger in en bild längre ner..
När vi kom hem så kollade jag, pappa och Johan på film, jag somnade efter halva..
Idag var jag också på släktträff fast med mammas sida. Vi fikade och delade ut julklappar! Fick godis, pengar, parfym & presentkort! Det var så mysigt att träffa alla!
Imorgon ska jag, pappa, Johan och Hanna till valbo/sandviken och handla julklappar. Ska bli kul!
Sen på tisdag ska jag och pappa till Hanna och spela Bingolotto!
På onsdag är de julafton och då ska vi va hos Hanna!
på torsdag ska jag till Hofors och ha julafton hos mamma och träffa Johan.
På fredag ska jag till valbo på mellandagsrea med Fredrika och Moa!

Så har fullt upp hela veckan!! Har inget att skriva just nu! Men vi hörs väl. Pusshej



Presentation


hej, de här är min dåliga blogg som du får läsa på egen hand. tvingar ingen, haha. den suger, så nu har jag varnat er.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards