Sofie Jansson :D

Alla inlägg under april 2016

Av sofie jansson - 14 april 2016 16:53

Hejhej!! I förrgår så beställde jag en väska från Junkyard. (bild kommer här nere) 

Jag rekommenderar verkligen den hemsidan, dom har skitsnygga kläder, skor, väskor mm. 

 

Så idag har jag haft svenska nationella muntligt!! Var skitnervös först, men sen på något konstigt sett så kunde jag stänga av det!! Jag pratade om cancerfonden, kanske skrev de i förra inlägget?? Men jag tror det gick bra. Så vi fick sluta klockan 10 idag, och då gick jag, Michis och Wilma till American pizza place och käkade lite. Sen åkte vi hem och då satte jag mig vid datorn och kollade lite på youtube, annars har det inte hänt så mycket. 

 

Nästa vecka på onsdag ska jag till tandläkarn klockan 8 på morgonen (!!!) inte alls taggad. Åh nästa vecka får jag kanske reda på om jag kom in på Leksand Sommarland!! Annars är det nästa vecka ändååå.. Orkar inte vänta nå meer. 

 

Men vi hörs, hejdå! 

 

  

 

Älskar detta märke!! 

Av sofie jansson - 7 april 2016 17:17

Nämen tjenare. Ja som ni se så har jag inte bloggat på typ ett halvår (?????)

Fattar ingenting, haha. Har helt glömt bort det.. Denna gång jag skriver så har det hänt jäävligt mycket trorja. 

Har inte skrivit sen oktober så nånting måste väl ha hänt?? Hahah

Det har varit julafton, då fick jag: väldigt mycket toffefe(?), Calvin Klein set (de gråa), böcker, biobiljetter, brynäsbiljetter (2st), trisslotter, en filt, presentkort på bio, pengar. Sen kommer jag inte ihåg nå mer. Firade min julafton nere i Torsåker o huset, för min syster bodde där då. Så vi var där på kvällen sen åkte vi hem och hade en egen liten julafton bara familjen. Vi har sålt huset i Torsåker (!!!) och flyttat till Hofors!! Så jävla skönt att bli av med det! 

 

Jag och Emma har sökt sommarjobb på Leksand Sommarland i sommar. Den 2/4 var jag på intervju (gruppintervju) och träffade en ny kompis där som hette Oliver. Så vi hoppas att vi får jobbet. Sen har jag sökt i Sandviken att sälja jordgubbar utanför Ica, sen sökte jag på Coop här i Hofors. Men har inte fått nå svar utan dem, men det kommer väl. 

Nästa vecka på torsdag så har vi nationella prov i svenska (muntligt!!!) Är jättenervös, menmen. Tänkte prata om Cancerfonden, för ämnet är ''att göra gott.'' Jag hoppas att det inte blir ett för känsligt ämne nu.. tänkte mest på farfar. Får försöka så gott det går. 

 

Längtar så sjukt mycket till sommarlovet nu. Behöver vara ledig ett bra tag nu känner jag. Är så jävla stressad över skolan och allting annat runt om kring. Har även planerat att åka till Liseberg i sommar med Johan, Alex, Stefan och ungarna, men vi får se om vi inte jobbar då eller nåt. Och i sommar blir jag 17 år (!!!) känns som att jag nyss fyllde 10 typ, hahha. Så i höst ska jag börja övningsköra, är fett nervös hahha. 

 

Men lovar att jag ska börja blogga nu, verkligen. Men måste gå nu!! pusshej

Presentation


hej, de här är min dåliga blogg som du får läsa på egen hand. tvingar ingen, haha. den suger, så nu har jag varnat er.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards