Sofie Jansson :D

Alla inlägg under juli 2016

Av sofie jansson - 18 juli 2016 19:21

Hej på er! Hoppas ni har det bra?? Igår hade jag fett roligt iaf även fast jag jobbade. Jag började kl 12 på sommarlandet, sen på kvällen jobbade jag på restaurangen på campingen, slutade vid 9 och då kom Emma dit. Så vi blev kvar där till typ 10. Vi fick gratis tårta från dom!! Så gulliga. Sen när vi kom hem så åt vi ännu mer tårta för vi hade köpt en daimtårta! 

 

Idag började jag kl 9 men fick sluta kl 18. Så det var skönt. Imorgon är jag ledig, vet inte vad jag ska göra.. men men. Äta tårta kanske. På lördag kommer Johan upp, han ska skjutsa hans syrra till flygplatsen på lördag morgon så skulle han åka hit efter de. Så de blir väl säkert nån roadtrip på lördag hehe. 

 

Har ej så mycket mer att skriva, men ni får ha de så bra. pusshej      

Av sofie jansson - 15 juli 2016 13:13

Hej på er! Hoppas ni har det bra?? Jag har det iaf jäkligt gött just nu. 

Idag är det fredag, den 15 juli. Jag fyller år om två dagar!! Ska dock inte göra nånting speciellt, ska jobba... 

Vet inte om jag är så taggad på att fylla år heller. Eftersom jag inte är hemma. Så om 1 år blir jag 18 år!! Helt sjukt!

Nog om det nu. 

 

Igår så åkte jag och Emma in till stan och kollade på Petter!! Så jävla grym. Dom har nån slags av marknad inne i Leksand, så vi ska dit ikväll också och kolla på John De Sohn. 

Tidigare i veckan var vi ute och gick och hittade får, kossor och en häst. Jättesöööta. Så vi stannade och matade fåren med knäckebröd.

Förra helgen så var Johan här. Det var jättemysigt. Vi gjorde inte så mycket på fredagen, men på lördagen åt vi pizza och åkte på roadtrip till Rättvik, till den där jättelånga bryggan!! Han ska komma ner nästa helg också, han kunde ej komma ner denna helg eftersom han ska till västerås med Gustaf. 

Pappa, Mervi, Antonia och Ronja kom upp i tisdags och hälsade på. Vi åkte till en kina restaurang och åt lite. Jättemysigt! Det var så skönt att få träffa dom efter 2 veckor. 

 

Imorgon kväll ska vi på personal kväll!! Vi ska bada och äta tacos, fett mysigt!! Så just nu sitter jag och kollar på tv och ska snart hoppa in i duschen. Sen ikväll ska jag åka och möta Emma vid campingen för hon jobbar kväll, så åker vi till stan efter det!! 

Av sofie jansson - 3 juli 2016 20:16

Hellu på er! Har ni de gött? Det har jag iaf lite halvt sådär. 

Började jobba idag, var sjukt stressigt men ändåså roligt. Så det va najs. 
Har dock varit väldigt känslig när jag kom hem, men det gick typ över. 

I torsdags så var jag och Emma på personalkväll och då åkte vi zipline!! (nån jävla linbana, typ 30 m hög) och jag som är så jävla höjdrädd... Hahaha men Sebastian bjöd på glass när vi kom ner så då blev det bättre. I lördags så var vi på en till personalkväll, som dock var mycket roligare!! Vi körde Lazertag!! Så jävla kul!! Jag och Emma hamnade i samma lag varje gång, hahaha. Tänkte lägga upp lite bilder från dessa dagar. Just nu ligger jag uppe i sängen och snackar skype med Johan, fett mys. Emma jobbar till halv 10 så är ensam ett tag till. 

Har dock inge mer åh skriva, men vi hörs. pusshej

 

 

All min packning...

 

 

Efter zipline-banan. 

 

 

Här åt vi glass...

 

 

Här körde vi Lazertag!!

 

  

Första arbetsdagen!!

 

Presentation


hej, de här är min dåliga blogg som du får läsa på egen hand. tvingar ingen, haha. den suger, så nu har jag varnat er.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards