Sofie Jansson :D

Direktlänk till inlägg 28 januari 2015

~ iup dagar

Av sofie jansson - 28 januari 2015 17:17

Hej! Hoppas ni har det bra, har inte bloggat på ett nu.

Som rubriken säger så har jag iup-dagar, idag och imorgon. 

Så gjorde klart alla uppgifter idag, så är ledig imöraa. 

Snart kommer Johan och hans mamma hit och vi ska äta mat. 

De har inte hänt så mycket i livet just nu, allt är som vanligt, bara skolan som är stressigt. 

Men sånt är livet. 

Följde med pappa till gymmet idag så kommer säkert inte kunna gå imon x)

 

Har inget mer att skriva om :/

Men vi hörs väl, pusshej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie jansson - 7 november 2016 13:45

Hej på er! Såg nu att det var ett halvårsen (ish) jag skrev ett inlägg. Glömmer typ bort att jag brukar skriva här. Inte för att det är någon som läser men jag tycker det är ganska skönt att ha en blogg som man kan skriva av sig på. Har gjort lite sa...

Av sofie jansson - 14 augusti 2016 19:42

Hejj på er! Hoppas ni har haft ett bra sommarlov? Jag har haft ett skitroligt lov! Även fast jag inte har gjort så mycket än att jobba... men fick ju lite nya vänner iaf. Om 3 dagar börjar skolan igen, är så otaggad.. Kom ju hem förra helgen på lörda...

Av sofie jansson - 18 juli 2016 19:21

Hej på er! Hoppas ni har det bra?? Igår hade jag fett roligt iaf även fast jag jobbade. Jag började kl 12 på sommarlandet, sen på kvällen jobbade jag på restaurangen på campingen, slutade vid 9 och då kom Emma dit. Så vi blev kvar där till typ 10. Vi...

Av sofie jansson - 15 juli 2016 13:13

Hej på er! Hoppas ni har det bra?? Jag har det iaf jäkligt gött just nu.  Idag är det fredag, den 15 juli. Jag fyller år om två dagar!! Ska dock inte göra nånting speciellt, ska jobba...  Vet inte om jag är så taggad på att fylla år heller. Efter...

Av sofie jansson - 3 juli 2016 20:16

Hellu på er! Har ni de gött? Det har jag iaf lite halvt sådär.  Började jobba idag, var sjukt stressigt men ändåså roligt. Så det va najs. Har dock varit väldigt känslig när jag kom hem, men det gick typ över.  I torsdags så var jag och Emma på p...

Presentation


hej, de här är min dåliga blogg som du får läsa på egen hand. tvingar ingen, haha. den suger, så nu har jag varnat er.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards