Sofie Jansson :D

Alla inlägg under juni 2013

Av sofie jansson - 11 juni 2013 07:12

hej, jag är så sjukt taggad tills ikväll. Ska på STOLT&NYKTER! Ska bli så jävla kul. Ska åka dit med Tove, Moa, Jenne och Linnea.

De är i Gävle på furuvik, så vi kommer få åka alla karusseller gratiiiiis!!

Igår skrev dom på sin sida på facebook, då skrev dom att några i brynäs a-lag kommer och stå vid karussellerna och ge autografer.

Blev så sjukt lycklig när Moa berättade de :DD 

Jag och min klass kommer va vid vattenskidklubben hela dan.. 

Men jag kommer inte bada elr nåt, palla de lixom xp 

Så jag ska sitta och vänta på Tove nu tills klockan 9.. 

Sen efter vi har varit där, tror vi slutar 1 elr nåt, då ska vi hem till mig och vänta på skjussen till gävle, 

Inatt när vi kommer hem från Gävle då ska jag, Tove och Jenne gå hem till Jennes morsa och sova där.. 

För imon är de skolavslutning klockan 8... 

8:na och 9:na har klockan 9 så jag och tove ska stanna och kolla på deras. 

Vill seriöst inte att niorna ska sluta skolan, kommer bli så tomt utan dom.. 

Och jag har ju typ alla mina vänner i nian.. 

om ni ser de här tjejer och killar.. 

JAG KOMMER SAKNA ER SÅ SJUKT MYCKET.. 

ÄLSKAR ER, NU, DÅ & FÖRALLTID. 


Av sofie jansson - 7 juni 2013 10:23

Tjo! Idag ska jag ut på bessermefesten, va ute igår oxå, men då orkade jag inte blogga :p 

Vid 1 ska jag träffa Dennis ute på bruket, lite senare ska vi möta Tove, Julia, Linn, Fredrika och Marcus! 

Sen på eftermiddan ska Johan va med oss, fett kul. 

Den här dan kommer äga sönder! 

Vi kommer åka virvelvinden ''några'' gånger. Sen ska vi väl gå runt och kolla lite. 

Ska kanske köpa ett linne som jag såg igår :D 

Ska försöka ta mycket bilder, så då lägger jag väl upp dom här. (om jag kommer ihåg) 

Haha, vi hörs sen, kanske. puuuuss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, de här är min dåliga blogg som du får läsa på egen hand. tvingar ingen, haha. den suger, så nu har jag varnat er.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards