Sofie Jansson :D

Alla inlägg under februari 2014

Av sofie jansson - 21 februari 2014 21:52

Hejhej! Hoppas ni alla mår bra?
idag åkte jag till pappa och har inte gjort så mycket.. jag sitter och kollar på tv och brorsan kollar på film. Pappa jobbar natt:( imorgon åker jag till hofors igen! Kanske ska träffa lite folk då.. och johan är och lanar hela helgen och kommer hem på söndag:(
har så sjukt tråkigt just nu.. no friends:(
haha är typ fett nervös inför Hoforscupen som är den 1 mars (badminton) sen har jag anmält mig till dm också den 15 mars :l
Hoppas de går braa! Haha vi hörs hejdååå

Av sofie jansson - 12 februari 2014 20:09

Hej, igår kväll så kom johan hit.. fast jag var på träning då.. så fick vänta till halv 9 innan jag fick träffa honom.. när jag kom hem så sprang jag ner till källaren och kramade om honom! gud vad jag hade saknat honom.. idag var han hemma från skolan, lilla bebisen då.. haha, jag gick hem på lunchen och låg och myste med honom:)
efter skolan så åkte jag och handlade lite saker åt honom:)
nu på kvällen så åkte han hem.. han mådde så dåligt:( hoppas han mår bättre tills på fredag:( eftersom att de är alla hjärtans dag:) imorgon ska jag träna och då ska pappa med:) och i tisdags så lossnade mina strängar på mitt jävla racket:( så får tillbaka de nästa tisdag.. men jag skiter i om johan är sjuk på fredag.. ska träffa honom ändå.. fan saknar ju pojken redan.. :( men ni får ha de så bra så hörs vi!
p.s om nån av er har snapchat så får ni gärna adda mig - doonkeey :D

Av sofie jansson - 3 februari 2014 14:31

Hej, blev hemma idag, hade så ont i huvet och halsen :( snart kommer farfar hit och hälsar på:)
Kanske ska berätta lite vad som hänt i helgen..
fredag: jag och Johan tog 18.20 bussen till t-city, så hämtade Gustaf och Julia oss:) Sen åkte vi några varv runt i t-city, efter ett tag så åkte vi till Gästis (pizzeria i t-city) Efter vi hade käkat så tjatade vi på Albin att han skulle hänga med och åka:) och de gjorde han så vi åkte till kungsgårn och sen till t-city och hämtade en annan Gustav:p Dom skulle åka bob efter epan, asså Gustaf och Gustav så vi åkte till malmjärn och dom fick åka, jag och Julia fick åka med Albin i hans epa och Johan och Gustaf satt på flaket:) Vi hade skitkul! Måste verkligen göras om! Jag och Johan blev kvar i t-city hemma hos Gustaf, för vi hann inte med bussen och vi kom inte hem på ett annat sätt heller :p
Lördag: jag och Johan tog 13.25 bussen hem till hofors.. vi gick in och handlade och sen gick vi hem och slappade:)
Söndag: slappade hela dagen, vi bakade kladdkaka :3 sen på kvällen åkte vi epa med Richard:) Vi tog en sväng till t-city och sen till hofors och åkte här och härja ;)
Idag har jag legat och kollat på "Hey Baberiba" bästa som finns:) Johan kanske kommer hit sen om han vill:)
PUSS

Presentation


hej, de här är min dåliga blogg som du får läsa på egen hand. tvingar ingen, haha. den suger, så nu har jag varnat er.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards